Eesti start-up tahab meediarevolutsiooni teha

Liina Laks
Copy
Eesti start-up teeb panuse inimestele, kel telefon kogu aeg käepärast ja kes soovivad informatsiooni kiiresti ja meelelahutuslikult tarbida.
Eesti start-up teeb panuse inimestele, kel telefon kogu aeg käepärast ja kes soovivad informatsiooni kiiresti ja meelelahutuslikult tarbida. Foto: Imago/Scapix

Koroonakriisi ajal tulid börsikaupleja Lauri Meidla ja endine LHV pankur Mihkel Oja välja so.fa.dog nimelise äpiga, mis võtab kokku maailma olulisemad uudised mõnesekundiliste videoklippidena.

So.fa.dogi idee tuli Lauri Meidlale pähe juba kümme aastat tagasi, viie aasta eest tegi ta esimese katse: tol ajal oli idee selline, et kuna inimesed on ise telefonidega liikvel, siis igaüks võiks olla ajakirjanik ja uudisväärtusega asjad üles laadida.

Selle aasta veebruaris ideega uuele katsele läinud Meidla ütles, et praeguse äpi idee on lihtsustunud: uudise teevad ikkagi ajakirjanikud ja äpi kasutajatel pole vaja teha muud, kui seda vaadata.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles