/nginx/o/2016/03/18/5172203t1h046b.jpg)
Kas kasutajate panus piirdub uue tehnoloogia juures üksnes tarbimisotsustea või osalevad nad ka muul moel?
Kas kasutajate panus piirdub uue tehnoloogia juures üksnes tarbimisotsustea või osalevad nad ka muul moel?
Selle küsimuse püstitas Tartu ülikooli tehnoloogiauuringute lektor Laur Kanger koos kolleegidega äsja mainekas teadusajakirjas Nature Energy Communications avaldatud artiklis, vahendab ERR-i teadusportaal Novaator. Kangeri sõnul näitab tehnoloogia ajalugu, et kui turule tuleb uus ja parem toode, ei haara tarbija selle järele üldsegi mitte kohe. Nišitoote potentsiaali ei ole alguses lihtne ära tunda, vaid keegi peab selle laiemalt tuntuks tegema.
“Kohastumus esialgses tehnoloogilises nišis väljendub töökindluses. Eriti oluline on see elukriitilistes valdkondades, kus tehnoloogia ei tohi alt vedada,” selgitab Kanger.
Põhjalikku artiklit loe SIIT.