Pikemal sõidul olid abiks veel kindlasti sõiduraja jälgimise süsteem, mis joontele liikumisel raadio vaiksemaks muudab ja selle kõlarites kerge põrinaga asendab. Kallimatel mudelitel loeb auto ka enamtuntud liiklusmärke ja vähendab näiteks vastavalt kiirust.
Linnas Eco-süsteemiga sõites lülitub automootor fooride taga välja ning käivitub piduri vabastades taas. Selle – mõne jaoks kindlasti tüütu funktsionaalsuse – saab ühest esipaneeli nupust ka sõidu alguses kohe välja lülitada.
Sõidu lõppedes pole vaja ka auto väljalülitamisega vaeva näha – käigustkast P-peale ja uks lahti ning kõik toimub iseenesest.
Paraku juhtus nii, et sain oma kogemuse kätte ka olukorras, mida pahatihti ikka ette tuleb – nael rehvis. Teada andis sellest rehvirõhkude automaatse jälgimise süsteem. Ei hakanud ise vahetama, tegin taas nii, nagu võiks inimene, kes autode sees toimuvast väga palju teada ei taha. Praktiliselt nägi asi välja selline: kõne Renault 24h teenindusse, umbes 7 minutit hiljem oli autoabi kohal, alla sai pagasiruumis olev väike tagavararehv (maksimaalne lubatud kiirus 80 km/h), seejärel sõit rehviremonti ning 7 eurot ja 10 minutit hiljem võis sõit jätkuda nööri abil kiirkorras parandatud originaalrehviga. Kokku ca 25 minutit, lahe.
Kuna tegemist on siiski universaalautoga, siis ühed numbrid tuleb mul siiski välja tuua ja need puudutavad loomulikult pakiruumi - selle laadimiskõrgus on 571 mm ning ava laius 1075 mm. Pakiruumi maht kuni katteni on 572 dm3 (VDA) ning maksimaalne laadimissügavus on 1116 mm. Kui tagumiste istmete seljatoed alla klappida, kasvab laadimissügavus 2010 mm-ni ja maksimaalne maht peaaegu 1700dm3-ni (VDA). Ühesõnaga: ruumi on.