Ameerika autodele kohaselt on suurt tähelepanu pööratud topsihoidjatele, kõnealuse auto juures on nende sisse tehtud pimedas helendav rant, mis tagab joogipurgi jõudmise täpselt selleks ette nähtud kohta.
Üks asi veel - kindalaeka kohal on väike külmik, või pigem jahutuskamber, kuhu on võimalik lasta jahedamat õhku. Kambri sisse on paigaldatud raam, kuhu mahub neli 0,33-liitrist purki, mille temperatuuri on siis võimalik autos valitsevast oluliselt madalamaks saada. Veel üheks mainimist väärt ekstraks on pimedas eesistujate jalgade valgustus. Kui pedaalide asend pole veel pähe kulunud, siis igati abiks lahendus.
Silberauto pressiteates öeldakse, et Journey mudelivalikusse kuulub baasmudel SE ja rikkalikuma varustusega SXT versioon. Mõlemal mudelil on standardvarustuses pidurdusjõu assistendiga ABS-pidurid, elektrooniline stabiilsusprogramm ESP, veojõukontroll, kohanduvad esiturvapadjad, esirea külgturvapadjad ning kõigi istmeridade turvakardinad. Dodge Journey stiilsesse armatuurlauda saab tellida standardse CD/MP3-mängija asemele DVD-mängija ja navigaatoriga MyGIG multimeediakeskuse.
Esisillaveolise Dodge Journey mootorivalikus on kolm jõuallikat: 2-liitrine diiselmootor (võimsusega 140 hobujõudu), 2,4-liitrine bensiinimootor (170 hobujõudu) ja 2,7-liitrine bensiinimootor (185 hobujõudu).
Esimesena mainitud jõuallikaga oli varustatud ka proovisõiduauto. 140-hobujõulise mootori pöördemoment ulatub 310 Nm-ni ning tagab täiesti korralikud dünaamilised omadused. Möödasõitudega maanteel igatahes probleeme ei tekkinud.
Diiselmootoritega mudelite valikus on 6-käigulised automaat- ja manuaalkastid. Bensiinimootoritega autod on olenevalt mootoriversioonist varustatud kas 5-käigulise manuaalkasti või 4- või 6-käigulise automaatkastiga. SE-versioonil on 16-tollised veljed, SXT-l aga 17-tollised. Lisavarustusena pakutakse Journey´le koguni 19-tolliste velgedega rattaid.