Teleyks blokeeris vea tõttu sadade klientide kõned

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Süsteemivea tõttu aktiveerusid täna hinnanguliselt sadadel Teleyhe klientidel krediidipiirangud, blokeerides nii telefonidelt väljahelistamise võimaluse.

Tarbija24.ee poole pöördunud Teleyhe klient sai täna kell 11.47 operaatori klienditeeninduselt SMSi, mis teavitas, et tema krediidilimiit on ületatud ja väljuvad kõned piiratud.

«Hea klient, teie kõnede krediidipiir on saja protsendi ulatuses kasutatud ja seetõttu väljuvad kõned piiratud,» seisis sõnumis. Pärast SMSi lugemist jõudis ta enda sõnul veel oma mehele helistada ning teada saada, et temagi oli Teleyhelt sama sisuga sõnumi saanud. Vaid kahe minuti möödudes ei saanud ta aga enam oma telefonilt välja helistada.

Teleyhe omanikfirma Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul aktiveerusid osadel klientidel krediidipiirangud süsteemivea tõttu. Täpne klientide arv ei ole tema sõnul veel teada, kuid hinnanguliselt puudutab probleem sadu inimesi.

«Tegemist on meiepoolse veaga, vabandame väga klientide ees. Esimesed piirangud oleme juba suutnud maha võtta ning tegeleme aktiivselt sellega, et kõikidel klientidel saaks piirangud kiiremas korras maha võetud,» ütles Raiski kell 13.32.

Tund aega hiljem teatas Raiski, et kõik krediidipiirangud said maha võetud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles