Hiina autotootja Brilliance uus mudel BS4, millega ähvardati ohutustestidel kõrbenud BS6 asemel Euroopa turgu vallutada, käis paraku juba käidud rada ning hävis uuenenud Euro NCAP metoodika alusel läbi viidud testides.
Brilliance ei läbinud taas ohutusteste
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuna nii laup- kui ka külgkokkupõrkel näidatud tulemusi võiks ka vana metoodika alusel hinnata nulli tärniga, siis võib mudeli julgelt saasta hulka kvalifitseerida, kirjutab
.
Testid näitasid, et uues Brilliance´is sõitjad satuvad avarii korral väga tõsisesse ohtu - valesse kohta paigutatud turvapadi ei kaitse korralikult pead, teravate metalläärte eest pole mingit kaitset ning pedaalid teevad juhi jalgadega põhjaliku töö.
Saksa autoklubi ADAC spetsialistide sõnul võinuks vana Euro NCAP metoodikaga läbi häda masinale kuidagi kolm tärni ära anda, kuid ohutuks seda mingil juhul pidada ei saa. Muide BS6 sai neis testides vaid ühe tärni.