Siinkohal aga soovitus, et ostke juba kohe 1,2 liitrine TSI (86 hj), millel üks silinder rohkem, võimsust üle kümne hobujõu enam ning hinnavahe vaid 700 eurot.
Ei pea kuulama veidrat kolmesilindrilise mootori podinat ning kütusekulu on juba linna vahel sõites pea kaks liitrit saja kilomeetri kohta vähem. Ja kui veel 800 eurot juurde panna, saab juba päris korraliku 105 hj turbomootori.
Tippversiooniks on DSG automaatkäigukastiga 1,4-liitrine bensiiniturbo, mille hinnad algavad 16 390 eurost, ainsa diiselversioonina on saadaval 1,6-liitrine TDI CR, millel võimsust 105 hj ning mille hinnad algavad 15 990 eurost.
Ja arvestades, et Active baasvarustusse kuuluvad juba kogu turvapakett, kõik elektroonilised juhiabimehed, konditsioneer, esimesed elektriaknad, raadio ja muu vajalik, siis ilmtingimata ei pea üldse kaugemale vaatamagi.
Kuid tõsi on ka see, et aste kõrgemal olev Ambition pakub lisaks ka tempomaati, reisiarvutit, esiistmete soojendust jms, siis siinkohal tasub 900 lisaeuro väljakäimine kaalumist küll. Järgmine 900 eurot Elegance varustuse eest tähendaks aga enamjaolt juba puhast luksust. Ehk kokkuvõtteks: hea varustuse ja enam-vähem mootoriga Rapid maksab ca 14 000 eurot.
Kõiki eeltoodut arvesse võttes on see igati kaalumist vääriv pakkumine, kuid enne ostulepingule allakirjutamist veel üks vihje: äsja saabusid Eestisse ka esimesed Seat Toledod, mis on Rapidiga kui ühemuna kaksikud. Tehniliselt. Tagaosa disain on viimasel aga isegi sümpaatsem. Lõplikud hinnad on Toledol aga veel avalikustamata, mistõttu tasub kindlasti ka sellele autole pilk peale visata ja hinnapakkumist küsida.
Meeldis: Mahutavus, mahutavus, mahutavus, pagasiruumi lahendused, roolitunnetus, turbomootorid.
Ei meeldinud: Tagaosa disain, sisu materjalid, armatuurlaud
Rohkem pilte auto proovisõidust näeb siit.