Morgani lipulaev jäi katusest ilma

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Morgan

Nädalavahetusel Itaalias Como järve ääres peetud festivalil Villa D'Este Concourse d'Eleganza tõi Briti eksklusiivsete sportautode tootja Morgan avalikkuse ette oma lipulaeva Aeromax avatud versiooni Supersports.


Kuigi tegu on veel ideeautoga, peaks seeriaversioon olema sellega väga-väga sarnane, kirjutab

Autonet.ee

.

Tehnilises plaanis mingeid ootamatusi ei ole ning uus masin kordab kupeed täielikult. Nagu juba traditsiooniks saanud, ehitatakse kõigepealt saarepuust karkass, millele kinnitatakse alumiiniumist kerepaneelid.

Ainus erinevus rotsteri ja kupee vahel seisneb peale katuse puudumise veel auto kõrgust 40 millimeetri võrra vähendavas vedrustuses. Katus ise on kahe osana eemaldatav ning mahub täielikult pagasiruumi.

Uus rotster komplekteeritakse BMW päritolu 4,8-liitrise kubatuuriga V8 bensiinimootoriga, mille võimsus küünib 367 hobujõuni. Sõltuvalt kliendi soovist saab autole paigaldada kas kuuekäigulise manuaalkasti või siis sama käikude arvuga automaadi. Morgani pressiteate kohaselt suudab auto paigalt kuni 96 kilomeetrini tunnis kiirendada 4,5 sekundiga ning tippkiiruseks saavutada 273 km/h.

Autot on plaanis toota vaid 200 eksemplaris, millest 50 eksporditakse Põhja-Ameerikasse. Suurbritannias peaks auto hinnaks kujunema orienteeruvalt 110 000 Inglise naela ehk 1,9 miljonit krooni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles