Kredex: praegune elektriautode laadimispunktide plaan pole ideaalne

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektriauto Mitsubishi i-MiEV.
Elektriauto Mitsubishi i-MiEV. Foto: Margus Ansu

KredExi elektrimobiilsuse programmi juhi Jarmo Tuisu sõnul ei ole praegu väljatöötatud elektriautode laadimispunktide plaan ideaalne ning seda saab kindlasti paremaks teha.

Portaali whatcar.ee toimetaja Tõnu Tramm viis «Terevisiooni» jaoks läbi eksperimendi, kui palju tuleb laadida ja kui kaua võtab aega sõit elektriautoga Tallinnast Tartusse ja tagasi, vahendab ERR Uudised.

Trammi hinnangul on Tallinna-Tartu maanteel laadimispunktide loogika paigast ära. «Praegu maksustame käibelaadimiskordade pealt, mitte kilovatt-tundide pealt ehk loogiline oleks käia Tartus ära viie laadimiskorraga - kaks tee peal, üks Tartus ja kaks tagasi tulles. Aga tegelikult on vaja seitset laadimiskorda, see tõstab hinda,» rääkis Tramm.

«Tallinna-Tartu etapp tuleks jagada kolmeks. Kosel on natukene vara laadida, Mäekülas natuke hilja. Tartust tulles samamoodi - Põltsamaal on paras, Kosel jällegi liiga hilja.»

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles