VW kontsern toob turule 60 uut või uuendatud mudelit

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Volkswageni logo.
Volkswageni logo. Foto: SCANPIX

Volkswageni kontsern plaanib võidelda Euroopas kahanevate müüginumbrite vastu 60 uue või uuendatud mudeliga ja seda selle aasta lõpuks, kirjutab Whatcar?.

Hannoveris toimunud aktsionäride koosolekul teatas kontserni juht Martin Winterkorn, et ettevõtte eesmärk on jäänud samaks – haarata maailma suurima autotootja tiitel.

Euroopa suurim autotootja sihib suuremaid müüginumbreid ja käivet ja seda tänu uutele Volkswagen Golf ja Škoda Octavia mudelitele. Samuti on oodata uut Audi A3 sedaani, mida peaks saatama edu eelkõige Hiina ja USA turul.

Ettevõte loodab, et just need mudelid aitavad saada üle kahanevatest müüginumbritest Euroopas, kus nõudlus on lähenemas viimase 20 aasta madalpunktile.

Volkswageni kontserni luksusautomargid annavad üle poole ettevõtte kasumist, mistõttu pannakse suuremat rõhku just sellele turuosale. Porschelt on oodata järgmise aasta alguses uut maasturit Macan, samuti jätkub Bentley maasturi arendustööd.

Škoda plaanib laieneda kuue mudeliga Hiinasse, Seati põhirõhk on pandud uue luukpära Leon edusse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles