/nginx/o/2013/01/28/1542088t1hcbf7.jpg)
Turundusuuringu ettevõtte Millward Brown poolt avaldatud BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands uuringust selgus, et Toyota on kerkinud maailma väärtuslikumaks autobrändiks, kirjutab Whatcar?.
Turundusuuringu ettevõtte Millward Brown poolt avaldatud BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands uuringust selgus, et Toyota on kerkinud maailma väärtuslikumaks autobrändiks, kirjutab Whatcar?.
Jaapani autotootja brändi väärtus on kerkinud aastaga 12 protsenti 19 miljardi euroni. Brändide üldtabelis andis see ettevõttele 23. koha.
Koht tagapool asub eelmise aasta väärtuslikuima brändiga autotootja BMW, mille väärtuseks on uue uuringu kohaselt 18,65 miljardit eurot.
Tabeli 43. realt leiab Mercedes-Benzi, mille brändi väärtus on kasvanud 11 protsenti. Autotootjate seas on Saksamaa ettevõtte kolmas.
Esiviisku lõpetavad Honda (-2 protsenti) ja Nissan (+3 protsenti). Esikümnesse mahtusid Volkswagen (+3 protsenti), Ford (+8 protsenti), Audi (+18%), Hyundai (+11 protsenti) ning Lexus (+2 protsenti).