Renault võtab 71. Monaco Grand Prixil katte maha mudelilt Twin’Run. Uus ideeauto avaldab austust legendaarsetele mudelitele R5 Turbo ja Clio V6.
Renault esitleb ideeautot Twin´Run
Twin’Run on varustatud V4Y mootoriga Renault’-Nissani liidult, mida kasutatakse mudelitel Laguna, Espace ja Latitude, kuid samuti võidusõidumudelil Mégane Trophy. V6 on paigutatud pikiasendis, tagumise telje keskjoonest ettepoole ning selle 3498-kuupmeetrine jõujaam annab välja 320 hobujõudu 6800 p/min juures ja pöördemomendi 380 nanomeetrit 4850 p/min juures.
V6 on pandud kokku SADEV-i kuuekäigulise järjestiklülitusega käigukastiga, millel on piiratud libisemisega diferentsiaal, mis muudab Twin’Runi kurvides stabiilsemaks ja haarduvamaks. Metalne topeltsidur on samuti laenatud otse võidusõitudelt.
Õhu sisselaskeavad asuvad tagumiste rattakoobaste kõrgusel, tagumistes tuuleklaasides asuvad tõmbeventilaatorid aitavad mootori jahedana hoida. Jahutussüsteem on saanud erilise kohtlemise osaliseks, sõitjateruumi põrandal on näha lihvitud alumiiniumtorusid. Mootor on juhi asukohast eraldatud pleksiklaasist paneeliga.
Keskel paikneva mootori tekitatud raskuse paremaks jaotamiseks on mitu detaili paigutatud kapoti alla. Nende hulka kuuluvad kütusepaak, radiaator ja hüdraulikasüsteem. Ideeauto on raskusjaotusega 43/57 hästi tasakaalus.