Saarlane kemples tulutult Eesti Mobiiltelefoniga mobiili ostmisest alates liiga vaikselt kostnud helinate pärast, mis EMT väitel olevat hoopis telefonisse sattunud vedeliku süü ja seetõttu garantii alla ei kuulu.
Mees sõdis EMTga liiga vaikse mobiilihelina pärast
Sven (nimi muudetud - toim.) kinkis 2007. aasta jõuludeks oma abikaasale klapiga mobiiltelefoni Samsungi SGH-J600, mis mehe sõnul helises nii vaikselt, et abikaasa seda peaaegu ei kuulnudki, kirjutab Meie Maa.
Sven reguleeris telefoni helinat, ostis juurde mälukaardi ning salvestas sinna uusi MP3 formaadis helinaid, lootuses, et ehk kostavad need valjemini, kuid paraku midagi paremaks ei läinud.
Tänavu aprillis viis mees mobiiltelefoni kohalikku EMT esindusse ning sai remonditöökojast teada, et väidetavalt on telefoni kuulari sisse sattunud mingisugune vedelik, mistõttu sealtkaudu ei tule heli enam normaalse valjusega välja. Mees maksis paranduse eest 450 krooni, kuid olukord ei paranenud.
EMT klienditoe juht Helen Jaagu teatas saarlasele tema murele vastates, et võlaõigusseaduse kohaselt on tarbija kohustus pöörduda kohe müüja poole, kui seadmel esinevad vead. «Lähtudes asjaolust, et pöördusite esimest korda probleemidega EMT Esindused AS poole 1,4 aastat peale seadme ostu, ei ole alust arvata, et vead esinesid kohe peale ostu,"» selgitas klienditoe juht.
Pealegi ei kehtivat Samsungi garantii juhul, kui telefonil esinevad vedeliku- või mehhaanilised kahjustused. Pärast remonti ja lõppkontrolli, mille käigus vigu ei ilmnenud, tagastati Jaagu kinnitusel kliendile töökorras telefon. «Kuna vedeliku kahjustus põhjustab sageli varjatud defekte, millest osa võib ilmneda hiljem, võivad olla hilisemad probleemid tingitud just asjaolust, et seadmel oli vedelikukahjustus,» märkis Jaagu saarlasele saadetud kirjas.