Eesti suurim parkimiskorraldaja Ühisteenused AS pakub alates eilsest Rävala, Admirali ja Rotermanni parkimisja ühist ööpäev läbi kehtivat kuukaarti P3, mis on peamiselt mõeldud ärikliendile.
Ühisteenused meelitab ärikliente kolme parkimismaja ühiskaardiga
Teenuse hinna teadasaamiseks peab aga küsima pakkumist. «Praegu on Eesti Vabariigis selline aeg, kus ei oskagi nagu hinda välja hõigata,» märkis Ühisteenuste juhatuse liige Alar Vasemägi.
Tema sõnul nähakse uue parkimisteenuse kasutajana peamiselt ettevõtteid ning hind sõltub sel juhul nii sellest, millist parkimismaja praegu kasutatakse, kui ka autode arvust. Mida rohkem autosid, seda madalam hind.
«Eks ta jääb Rävala parkimismaja premium-parkimiskaardi hinnaklassi, sest ta on ikkagi high-end toode,» märkis Vasemägi, kelle sõnul tähendab see umbes 2000 krooni suurust väljaminekut kuus. Praegused Rävala ööpäev läbi parkimise kuukaardi omanikud saavad Vasemägi sõnul uue kaardi boonusena juurde.
Erakliendid on Vasemägi sõnul samuti oodatud, kuid nende huvi suhtes jäi ta skeptiliseks. «Mul on tunne, et eraklient täna pargib Ülemiste keskusesse ja sõidab sealt trammiga näiteks. Eraklient on praegu palju hinnatundlikum,» rääkis Vasemägi.
Kulud vaadatakse üle
Vasemägi rääkis, et ärikliente pole otseselt vähemaks jäänud, küll aga vaadatakse oma kulusid üle ja kas vähendatakse autode arvu või siis proovitakse hinnas läbi rääkida.
Viimasel juhul pakub Ühisteenused Vasemägi sõnul vajadusel ka parkimisvõimalust mõnel lähedalasuval parkimisplatsil, mis on mõnevõrra soodsam.
Erakliente on aga Vasemägi sõnul jäänud umbes sama palju vähemaks, kui palju on kahanenud jaekaubandus, sest enamasti jätavad oma auto kesklinnas asuvasse parkimismajja inimesed, kes lähevad poodlema.