General Motors müüs 2013. aasta teises kvartalis 2,49 miljonit sõidukit, ületades sellega senise turuliidri Toyota tulemuse.
General Motors tõrjus teises kvartalis Toyota müüginumbritelt teisele kohale
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2013. teisel kvartalil müüs Toyota koos tütarfirmadega 2,48 miljonit sõidukit. General Motors müüs aga natuke rohkem – 2,49 miljonit sõidukit, saades selle tulemusega turuliidriks. Viimased kuus kvartalit on Toyota püsivalt turuliider olnud, kirjutab Bloomberg.
Toyota müügitulemuste langemisele aitas kaasa nende koduturu Jaapani väiksem nõudlus sõidukite järele – üha rohkem sõidetakse Jaapanis autode asemel metrooga. Samuti on Toyota müük langenud USA turul.