/nginx/o/2009/06/16/194795t1h93fa.jpg)
Citroën teatas uue, Prantsuse autotootja enda valikust seni suurima kubatuuri ning võimsusega diiselmotoori valmimisest.
Citroën teatas uue, Prantsuse autotootja enda valikust seni suurima kubatuuri ning võimsusega diiselmotoori valmimisest.
Kolmeliitrist jõuallikat hakatakse juba lähitulevikus pakkuma C5 ja C6 modifikatsioonidele, kirjutab Autonet.ee.
Uus diisel vahetab välja moraalselt vananenud 2,7-liitrise kuue silindriga jõuallika, mille võimsuseks on 208 hobujõudu.
Uuel bi-turbomootoril on võimsust 240 hobujõudu ning maksimaalne pöördemoment 450 Nm, mis on saadaval juba alates 1 600 p/min. Selle kõrvale pakutakse kuuekäigulist automaatkasti.
Citroën C5 ja Citroën C6 suudavad selliselt varustatuna paigalt sajani kiirendada vastavalt 7,9 ja 8,5 sekundiga, keskmine kütusekulu kombineeritud tsüklis peaks jääma 7,4 liitri juurde saja kilomeetri kohta. Süsinikdioksiidi emissiooniks lubatakse 195 grammi kilomeetrile.
Millal esimesed uue jõuallikaga mudelid Eestisse võiksid jõuda ning paljud nad maksma hakkavad, pole praegu veel teada.