Mida teha, kui parkimisautomaat on rikkis?

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tasuline parkimine.
Tasuline parkimine. Foto: Margus Ansu / Postimees

Tallinnas parkimist korraldav ettevõte AS Ühisteenused annab nõu, mida teha, kui parkimisautomaat ei tööta või ei väljasta soovitud piletit.

Parkimisautomaat ei tööta

Kui parkimisautomaat ei tööta, siis sellest tuleks esimesel võimalusel koheselt informeerida ASi Ühisteenused lühinumbril 1669.

Paraku ei anna rikkis parkimisautomaat õigust Tallinna tasulises valveta parkimisalas tasuta parkida. Parkida on võimalik ka veel mobiilselt ning kraabitava parkimispiletiga. Mobiilset parkimist saavad kasutada  kõik lepingulised mobiilsideoperaatori kliendid. Kõnekaartide puhul saab täpsemat infot oma mobiilioperaatorilt. Kraabitavaid pileteid saab osta meie klienditeenindussaalist ning samuti meie parkimispiletite vahendajate kaudu.

Automaat andis pileti asemel tšeki credit note

AS Ühisteenused parkimiskontrolörid arvestavad sellisel juhul ka credit note tšekki parkimispiletina. Kindlasti ei tohi credit note tšekki ära visata, vaid panna see armatuurlauale nähtavale kohale. Tšekil on näha tasutud summa ja ühtlasi ka kellaaeg, millal pilet osteti. Kohusetundlik linnakodanik võiks automaadi veast informeerida ka ASi Ühisteenused.

Automaat ei andnud piletit

Kui parkimisautomaat pärast raha sisestamist piletit ei anna, siis peaks paberilehele üles märkima parkimisautomaadi asukoha, kellaaja, sõiduki registreerimismärgi numbri ning selle, kui palju raha tasuti ja kui kaua selle summa eest oleks parkida saanud. Vastav info, kui see kattub automaate hooldava ettevõtte Hansab tehnikutele saadava infoga, on aluseks viivistasu otsuse tühistamisele.

Kindlasti peaks antud juhtumist informeerima ka ASi Ühisteenused. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles