Itaalia superautode tootja Pagani tuli lõpuks välja Zonda Cinque Roadsteriga, mis nagu nimestki järeldada võib, on samanimelise kupee ehk võidusõiduauto Zonda Ri tänavaversiooni avatud modifikatsioon.
Pagani alustab Zonda Cinque Roadsteri müüki
Analoogselt teiste sama ettevõtte autodega uuest mudelist laiatarbekaupa ei saa, pigem vastupidi, kirjutab
.
Viiest eksemplarist koosnev seeria jääb igas mõttes üsna tillukeseks ning suure tõenäosusega jagatakse uued mudelid lihtsalt kollektsionääride vahel ära. Autode müük aga algab juba lähitulevikus.
Eeskujuliku juhitavuse tagamiseks tuli Pagani inseneridel konstrueerida praktiliselt uus süsinikkiust ja titaanist valmistatud monokok. Tulemus sai väga hea ning juhitavuses Pagani esindajate sõnul kupeel ja rotsteril vahet tunda pole. Uhked ollakse ka katusekonstruktsiooni üle, mille saab maha võttes auto ninaosas asuvasse pagasiruumi ära peita.
Auto tehniline külg jäi kupeega võrreldes muutmatuks. Edasi viib seda AMG valmistatud 7,3-liitrine V12 bensiinimootor, mille otsa kinnitatakse kuueastmeline järjestikuline käigukast. Võimsuseks lubatakse 678 hobujõudu. Paigalt sajani kiirendab auto 3,4 sekundiga, 200 km/h alistub 9,6 sekundi jooksul. Tippkiirus peaks küündima 350 km/h.
Auto hinnaks teatatakse 1,3 miljonit eurot ehk üle 20 miljoni Eesti krooni.