Makseraskuste avalikustamine võib Bravocomilt viia kliente

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Zorro kõnekaardi reklaam.
Zorro kõnekaardi reklaam. Foto: Teet Malsroos/ Õhtuleht

Eile pärastlõunal teatas EMT, et Bravocomi ja Zorro kaubamärkide all mobiilsideteenuseid pakkuv Progroup Holding on võrkudevahelise kõneliikluse eest pikemat aega võlgu. Kuigi Progroup Holding on võlgade tasumiseks tegutsema asunud, on maine kahjustatud.

Progroup Holdingu turundusjuht tunnistas, et eile avalikuks tulnud makseraskused võivad isegi kaasa tuua klientide arvu kahanemise.

Sellele aitab kindlasti kaasa asjaolu, et EMT ei lasknud eile pärast lõunat Bravocomi ja Zorro numbitelt tulevaid kõnesid oma võrku. Kliendid kõneliikluse katkemist siiski ei märganud, sest Progroup Holding teadis EMT sammust ette ja suunas kõned ümber.

Märkamata ei jäänud inimestele aga EMT pressile saadetud teade kõneliikluse katkestamisest. Krumm nentis, et kahjuks oli EMT selline tegutsemine nende klientide suhtes ebaõiglane.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp tunnistas, et nende samm oli tõesti radikaalne ja Eestis esmakordne, kuid sama pretsedenditu oli ka Progroup Holdingu käitumine  – võlgnevused tekkisid juba eelmise aasta lõpus ja ulatusid isegi miljoni kroonini. Koostööaldis firma enne eilset õhtut polnud.

Hanna Turetski tarbijakaitseametist ütles, et firmadevahelised arveteklaarimised pole tavaliselt nende rida, samas oleks sel korral võinud kannatada saada inimesed, kes korralikult iga kuu oma arveid maksavad. Kui mõnel Bravocomi või Zorro kliendil on seoses juhtunuga pretensioone, soovitas Turetski otse Proholding Groupi poole pöörduda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles