Sel kuul algab riigiportaal eesti.ee uuenduskuur, mille käigus peaks portaal muutuma kasutajasõbralikumaks ja ilusamaks.
Riigiportaal läbib uuenduskuuri
«On aeg, et vaataksime kogu portaali üle ning selleks kuulutasime välja hanke asjatundliku partneri leidmiseks, kes aitaks portaali kasutajasõbralikuks muuta,» rääkis riigiportaali peatoimetaja Argo Leetmaa.
Selle aasta jaanuarist märtsikuuni kogus RIA riigiportaali kohta tagasisidet - mis kasutajatele meeldib, mida portaalilt oodatakse ning mis on inimeste jaoks kõige keerulisem. Enim kommenteeriti just kasutusmugavust ja kujundust.
Viimati analüüsiti riigiportaali kasutajasõbralikkust Leetmaa sõnul aastaid tagasi ning vahepeal on portaal tublisti kasvanud. Näiteks eelmise aasta juunis külastas portaali 68 000 inimest, selle aasta juunikuus aga juba 126 000 inimest.
«Palume kasutajatelt nüüd natuke kannatust, sest nii suure portaali analüüs võtab aega - meie plaanide järgi on riigiportaal kenam ning kogu info paremini leitav järgmisel aastal,» lootis peatoimetaja.
Eesti.ee kohta andis tagasisidet 6500 inimest, neist 570 liitus riigiportaali arendustiimiga, kes aitavad ka tulevikus uute teenuste testimisel.
Kogu kevadise teavituskampaania ja küsitluse rahastas SF programm «Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine».
Portaali eesmärk on pakkuda kodanikule, ettevõtjale ning ametnikule võimalust leida usaldusväärset infot, kontaktandmeid ning avalikke e-teenuseid ühtsest turvalisest keskkonnast. Iga päev külastab riigiportaali umbes 8000 inimest.
Riigiportaali vahendusel on võimalik kasutada umbes sadat avalikku e-teenust ja ligi 300 ametlikku e-vormi või blanketti. Keskkonnas on üle 2000 erineva artikli ning enam kui 1500 linki.