Moskva autonäitus kuivas kokku

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: MIMS

Suve lõpus Moskvas peetud autonäitus on aastatega paisnud üha suuremaks ning kuigi see otsustati ka tänavu korraldada linna ühes suuremas näitusehallis, on tarbesõidukite, jõuallikate, autohooldusvahendite ning erinevate juppide kõrval vaid 25 sõiduautot.


Näituse kokkukuivamist, õigemini täielikku kärbumist võib põhjendada ettevõtete käest küsitud ülikõrge hinnaga - ka väikseima stendi püstipaneku eest küsitakse minimaalselt 100 000 USA dollarit, kusjuures välismaiste firmade jaoks kehtestatud taksid on kordades kõrgemad, vahendab

Autonet.ee

.

Nii hüppasid viimasel hetkel alt ära kõik Hiina firmad, mida tänu enam-vähem sarnastele madalatele turvanõuetele on Venemaal väga palju. Näitusel eksponeeritud sõidukitest on tervelt 10 Ladad.

Mõistagi on Ladal ka suurim stend, mille aukohal tiirutab uus WTCC kereautode võistlussarja mõeldud 125-hobujõuline Lada Priora. Ülejäänu on juba teada-tuntud standardtoodang.

Üheks üllatajaks on aga Gorki Autotehas, mis on välja tulnud kaubiku Gazel elektrilise versiooniga. Tegu on juba seeriatootmiseks valmis prototüübiga ning esimesed sarnased peaksid konveierilt maha sõitma juba järgmisel aastal.

Muudest huvitavatest masinatest eksponeeritakse 600-hobujõulist Spyker C8 Double'it.

Autonäituse pileti eest küsitakse 250 rubla, kuid tavakülastajatest, nagu ka autodest, on näitus Autonews.ru andmetel üpris tühi, kandes pigem B2B-ürituse iseloomu. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles