/nginx/o/2009/05/19/181533t1h4b22.jpg)
Reklaamiekspert Olav Osolin selgitas piltlikult Facebooki ja Twitteri erinevust: esimene on nagu klassikokkutulek, teine aga nagu suur vastuvõtt, kuhu võib ilmuda näiteks Al Gore.
Reklaamiekspert Olav Osolin selgitas piltlikult Facebooki ja Twitteri erinevust: esimene on nagu klassikokkutulek, teine aga nagu suur vastuvõtt, kuhu võib ilmuda näiteks Al Gore.
Osolin rääkis saates «Terevisioon», et Twitter on välja kasvanud blogidest, mille õnnetus oli, et inimesed kippusid sinna väga pikalt kirjutama, vahendas ERR Uudised.
Seetõttu mõeldi välja mikroblogi, kuhu võib kirjutada küll ükskõik mida, aga vaid 140 täheruumi ulatuses.
«Twitteri omapära on see, et sul on nagu väike ajaleht, kus sa oled ihuüksinda. Sa ütled mingisuguse uudise, arvamuse või kommentaari või mis iganes - absoluutselt, mis pähe tuleb,» ütles Osolin. «Aga järgmine küsimus on see, et sa ei tea, kas keegi seda loeb ka, või mitte.»