Citroën esitles Frankfurdi autonäitusel oma uusimat ideeautot nimega Revolte - masin on kunagise 2CV ideoloogiline järglane ning tootja eesmärk on siseneda antud mudeliga kõige odavamasse segmenti.
Citroën näitas Frankfurdis ideeautot Revolte
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegemist on hübriidautoga, mis on võimeline liikuma ka puhtalt elektri jõul, suurematel kiirustel käivitatakse aga lisaks sisepõlemismootor, kirjutab
.
Revolte katus on kaetud fotogalvaaniliste elementidega, mis päikese käes suudavad pardaelektroonikat käiata. Selle võra kestavad akud kauem ning liikumiseks vajalikku energiat säästetakse enam.
Auto jõuallika kohta praegu veel teavet ei ole ning saladuseks on jäänud ka info akude, nende mahu ja laadimise kohta.
Oma gabariitidelt on uus Citroën väga lähedane mudelile C2. Pikkust on sel 3,68, laiust 1,73 ning kõrgust 1,35 meetrit.
Praegu pole ka kindlaid tootmisplaane, pigem vastupidi - sellisena see kindlasti seeriasse ei jõua.