/nginx/o/2009/09/18/237328t1h45fb.jpg)
Frankfurdi näitusel viidi läbi vahest üks käesoleva aasta oodatuimaid sündmusi autonduses - kolm aastat tagasi Detroidis näidanud samanimelise ideeauto põhjal valminud Aston Martin Rapide esitlus.
Frankfurdi näitusel viidi läbi vahest üks käesoleva aasta oodatuimaid sündmusi autonduses - kolm aastat tagasi Detroidis näidanud samanimelise ideeauto põhjal valminud Aston Martin Rapide esitlus.
Erinevused idee- ja seeriamudeli vahel seisnevad vaid tagumises põrkerauas ning osade õhukogujate kadumises ninaosast, kirjutab
.
Uut Aston Martinit edasiviiv jõud peitub kuueliitrises kaheteistkümne silindriga bensiinimootoris, mille võimsuseks lubatakse 470 hobujõudu ning maksimaalseks pöördemomendiks 600Nm. Käigukastiks on roolilt labadega juhitav Touchtronic 2 kuuekäiguline automaatkast.
Auto dünaamilist võimekust pole veel avalikustatud, kuid varem on paigalt sajani kiirenduseks pakutud umbes nelja sekundit. Tippkiirus peaks Rapidel küündima peaaegu 300 km/h.
Luksusautodega võrreldes on uuel Aston Martinil pagasiruumi suhteliselt arvestatavalt. Kui tagumise istmerea seljatoed alla lasta, lasta mahutab masin 301 liitri asemel juba 750 liitrit.
Mudeli tootmine pannakse käima Austrias Magna Steyri tehases. Veel sel aastal liinidele jõudva Rapide tarned jäävad siiski järgmise aasta esimesse kvartalisse.
Igal juhul on automaailm saanud ühe uskumatult ilusa auto võrra rikkamaks.