Kui viimistlusmaterjalide valikul on Volkswagen teinud sammu edasi ning midagi odavat silma ei hakka, siis disain oleks võinud olla huvitavam ning mitte nii lihtsust rõhutav. Tõsi on muidugi see, et lisavarustust tellides, mida Volkswagenil on alati suures valikus, võib ilmet pea tundmatuseni muuta. Teisalt lisab see omakorda auto maksumusele päris kena summa.
Jõuallikatest: Volkswagen pakub Polole nelja bensiinimootorit ning ühte diislit. Esimesed on 1,2- ja 1,4-liitrised. Kolmesilindrilised 1,2-liitrised on kahes seades võimsustega 60 ja 70 hobujõudu. 1,4-liitrise bensiinimotoori võimuseks on 85 ja 1,6-liitrisel diislil 75 hobujõudu. Suurema bensiinimootoriga pakutakse ka Volkswageni firmaleiutist - topeltsiduriga seitsmekäigulist DSGd. Testiauto oli suurema bensiinimootoriga, kuid manuaalkastiga.
Vaatamata motoori üsna tagasihoidlikule sooritusvõimele jättis Polo siiski üsna krapsaka mulje. Muidugi sportautoga võrrelda ei kannata, kuid minekut oli ning ei foori tagant startides ega möödasõitudel sellega hätta ei jäänud.
Juhitavus on aga uuel Polol volkswagenlikult hea. Kuna veojõukontroll on lisavarustuses ning testiautol seda polnud, pakkus auto kohe erakordselt palju sõidumõnu. Kiire põige kruusateele näitas Polo võimekust ka seal.
Igatahes juba esimesed läbitud meetrid andsid tunde tüüpilisest Volkswagenist, mis keerab sinna, kuhu juht tahab, pidurdab ja kiirendab ilma vajaduseta trajektoori rooli kaudu korrigeerida. Kui väga tahaks millegi kallal norida, siis vedrustust võiks ehk pisut jäigaks pidada.
Üks väike detail, mida ei tohiks ära unustada - kuigi väike ja odav, on uus Polo eeskujulikult vaikne.
1,4-liitrise manuaalkastiga mudel on kõige janusem ning vajab linnas saja kilomeetri läbimiseks 8 ning maanteel 4,7 liitrit bensiini. Kiirusel 120 km/h, maanteel loomulikult, hüples keskmine kulu umbes liitri võrra kõrgemal tasemel.
Auto tippkiirus peaks küündima 177 kilomeetrini tunnis ning neist esimese saja sissevõtmiseks kulub 12,1 sekundit. Muide, DSG kastiga modifikatsioon on siinkohal manuaalist kõikjal peale tippkiiruse oma näitajatega parem. Kütusepaaki mahub 45 liitri jagu jõuvedelikku. Diiselmootor on traditsiooniliselt veidi aeglasem, kuid ka ökonoomsem.
Jääb veel vaid lisada, et uue Polo hinnad algavad 162 700 kroonist.