Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sigrid Kõiv: teenust pole, arve on

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sigrid Kõiv
Sigrid Kõiv Foto: Pm

Tuttav üritas läinudtalvise tormi ajal välismaal õppivale tütrele MMSi abil lumerajust pilti saata, et viimasel talve tõeline pale meelest ei läheks. Kuna telefon teatas, et saatmine ebaõnnestus, arvas ta selle tehniliseks rikkeks ja saatis uuesti. Viis korda järjest. MMS kohale ei läinud.

Suur oli aga üllatus kui ta nägi oma telefoniarvet - operaatorfirma küsis raha kõigi ebaõnnestunult saadetud MMSi eest. Tõsi, tüki hind oli viis krooni, nii et see polnud just traagika, kuid küsimus on põhimõttes. Pealegi, nagu selgus veel hiljem, ei saa välioperaatori kliendile MMSi saatagi.

Peaks aga keegi olema tehnika mõistmise poolest nii asjatundmatu, et üritab MMSi saata lauatelefonile - võimatu ju -, maksab ta selle eest ikkagi. Samuti maksab klient siis, kui ta saadab sõnumi numbrile, mis pole kasutuses - oma viga, kontrolligu siis enne numbrit. Teenust pole, kuid arve tuleb, sest operaator teeb oma liigutuse ja küsib raha.

SMSidega on sama lugu.

Konkurentsiameti arvates võivad EMT ja Elisa nii teha küll, klient olgu ise targem. Tele2, kes enne raha küsimist ootab, kas sõnum ikka kohale jõudis, on vist lihtsalt naiivne.

Märksõnad

Tagasi üles