Kui eelmine Legacy oli välisilmelt pigem tagasihoidlik ja silmatorkamatu, siis uus mudel on tänu oma suurtele ja agressiivsetele esituledele, jõulistele kapotijoontele ja sportlikule esistangele selle täielik vastand.
Rattakoopalaiendid on märgatavalt paisunud ja kasvanud on ka terve auto mõõtmed. Universaalkerega Legacy on oma eelkäijast 5,5 cm pikem, 5 cm laiem ja 6,5 cm kõrgem. Pikkust on tal nüüd 4775 mm, laiust 1780 mm ja kõrgust 1535 mm. Iluvõre on kroomitud, nagu ka akende ümber olevad liistud - lisame siia veel udutuled ning valuveljed ja tulemuseks on üsnagi atraktiivne auto. Väike pettumus tekib välisilmes siis, kui avada uks sest küljeaknad on saanud raamid.
Interjööris on palju asju, mille üle rõõmustada, näiteks paraja suurusega nahkrool, millest on mugav kinni hoida, ja elektriliselt reguleeritav juhiiste, mis on saadaval standardvarustuses ja võimaldab seadistada isteasendi igaühele ideaalseks.
Salongis kohtab küll veidi plastmassi, aga see ei kõiguta head üldmuljet, kuna auto sisemus näeb kokkuvõttes kvaliteetne välja. Panipaiku on ohtralt ja kiidusõnad teenib ära keskkonsoolis leiduv tühimik, kuhu saab soovi korral paigutada näiteks rahakoti, mobiiltelefoni või muud sellised asjad, mida ei ole tahtmist sõidu ajal taskutes hoida, kuid mida on mõnikord tarvis kiiresti kätte saada.
Armatuurlaua väljanägemine väärib komplimente, kuna kasutatud värvid ja nende kontrastus annavad põhjust pimeda ajal näidikuid ka lihtsalt niisama vaadata. Uue Subaru Legacy suurim trump on aga tema mahutavus.