Sel nädalal tuleb Eestis müügile BMW X1

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: BMW

Sel nädalal jõuab United Motorsi esindustesse müügile BMW X-perekonna väikseim sportmaastur X1, mis sobib sõitmiseks nii linnas kui maal.


Pika teljevahe (2,76 m) ja perfektse 50:50 kaalujaotusega sõiduk pakub head sõidudünaamikat ning ökonoomsust, mille tagavad BMW EfficientDynamics tehnoloogiad, näiteks pidurdusjõu regenereerimine, start/stop funktsioon jpm, teatas United Motors.

Auto pakiruumi maht on 420-1350 liitrit.

X1 valikusse kuuluvad nii BMW intelligentse neliveosüsteemiga xDrive mudelid kui tagasillaveoline sDrive mudel, mis on kõige ökonoomsem sõiduk nii BMW X-perekonnas kui omas klassis tervikuna. X1 vastab EU5 emissioonistandardile.

Esmalt jõuab X1 müügile nelja mootorivariandiga: üks bensiinimootor ja kolm diislit. Neist võimsaim, 6-silindrilise bensiinimootoriga mudel X1 xDrive 28i pakub võimsuseks 190 kW (258 hj). Auto kiirendus nullist sajani on 6,8 sekundit ja tippkiirus 205 km/h (lisavarustusena pakutava kiirusseadistusega 230 km/h). Keskmine kütusekulu 100 kilomeetri kohta on 9,4 liitrit  ja CO2 näit 219 g/km kohta.

Võimsaim diiselmudel X1 xDrive 23d on varustatud 4-silindrilise TwinPower turbomootoriga, millel võimsust 150 kW (204 hj). Kiirendus nullist sajani on 7,3 sekundit, tippkiirus 205 km/h, keskmine kütusekulu 6,3 liitrit 100 kilomeetri kohta ja CO2 heitmeid 167 g/km.

4-silindriline diisel X1 xDrive 20d annab võimsuseks 130 kW (177 hj) ja kiirenduseks 8,4 sek. Tippkiirus 205 km/h, keskmine kütusekulu 5,8 liitrit 100 kilomeetri kohta ja CO2 heitmeid 153 g/km.

Ökonoomseim on tagaveoline diiselmudel X1 sDrive 20d, millel eelmisega sama mootor ja võimsus ning tippkiirus. Kiirendus 0-100 km/h on 8,1 sekundit, keskmine kütusekulu vaid 5,3 l ja CO2 heitmeid ainult 139 g/km.

Koos lisana pakutava navigatsiooniseadmega pakub BMW X1-le viimase põlvkonna iDrive'i, mida saab hõlpsalt juhtida keskkonsoolilt. Värvide, materjalide ja lisavarustuse valik on väga mitmekülgne - näiteks saab paigaldada sõidukile täiendusena xDrive'ile ka veojõudu tagarataste vahel jagava süsteemi Performace Control jpm.

BMW X1 hinnad xDrive'iga diiselmudelitel algavad 499 000 kroonist, neljaveolise bensiinimootoriga mudeli baasmaksumus on 675 000 krooni. Tagaveolise diiselmudeli X1 sDrive hind algab 469 000 kroonist.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles