Tele2 ehmatas kliente ekslike sõnumitega

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Mati Hiis / SL Õhtuleht.

Tele2 saatis süsteemivea tõttu oma klientidele täna hommikul välja sõnumid, justkui firmale oleks laekunud nende arvetelt mingid rahasummad. Probleem võis puudutada paari tuhandet klienti.


Tarbija24 poole pöördunud Tarmo ütles, et on tänase päeva jooksul saanud neli erineva summa suurusega sõnumit, mis teatavad, et tema kontolt on läinud raha maha ja tänavad makse eest.

«Reaalselt seda summat ei ole maha siiski läinud, kuid Tele2 helistades teatas klienditeenindaja, et arvatavasti on tegu süsteemihäirega,» ütles Tarmo.

Tele2 turundusjuht Kristjan Seema ütles, et tegemist on süsteemi poolt ekslikult välja saadetud laekumiste sõnumitega. «Sisuliselt ei ole klientidelt raha sellistes summades laekunud, arvetelt maha võetud. Enamik kliente on meiega juba ühendust võtnud, me oleme vabandanud ning selgitanud, et muretsemiseks pole põhjust,» lisas ta.

Seema ei osanud täpselt öelda, kui paljusid kliente probleem puudutas, kuid hinnanguliselt võis tema sõnul selliseid kliente olla paar tuhat. Praeguseks peaks viga olema kõrvaldatud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles