Muidugi mõista pole ülalkirjeldatud süsteemid ainsad, mis sõitu maastikul nauditavaks või ohutumaks muudavad, kuid need jäid meelde kui enim kasutuskõlbulikud. Kuid mis iganes, neile Land Cruiseri omanikele, kes sellise auto ostu põhjendavad aastas korra või paar mahasadava suure lume korral läbimatute teedega võib küll kerge muigega vaadata. Selge on see, et nemad pole oma sõidukit üldse sihtotstarbeliselt kasutanud.
Auto gabariidid: pikkus 4 760, laius 1 885, kõrgus 1 890 ning telgede vahe 2 790 millimeetrit. Rööbe 1 585 millimeetrit. Minimaalne pöörderaadius 5,8 meetrit. Antud juhul tuleb pidada tähtsaks ka kliirensit, mis on 215 millimeetrit.
Pagasiruum mahutab 621 liitrit, automaatkäigukastidega versioonidel võib tellida sinna ka kuuenda ja seitsmenda istme. Muide seal istujatel on võrreldes vanema mudeliga mugavused oluliselt kasvanud, kuigi pikaks reisiks kolmas istmerida mõistagi eriti sobilik pole.
Kütusepaagi mahuks on tehnilistes andmetes toodud 87 liitrit, janu selle järele on diislitel kombineeritud tsüklis 8,1 – 8,5 liitri vahel olenevalt kas tegu on automaat või manuaalkastiga. Bensiinimootoriga Land Cruiser nõuab vähemalt 10,8 liitrit vedelikku (linnas 14,7 ja maanteel 8,6). Tippkiirusteks diislitel 175 , bensiinimootoriga modifikatsioonil 180 km/h.
Toyota maasturi hinnad liiguvad 632 800 kroonist pea 1,1 miljonini välja, kusjuures ka viimasel puhul on võimalik veel täiendavat lisavarustust tellida. Kuid tuleb tõdeda, et juba baasmudel on suhteliselt normaalselt varustatud ning kui rooli reguleerimine elektri abil või kolmetsooniline kliimaseade kahetsoonilise asemel ei tundugi nii tähtis, siis võib ju need ka tellimata jätta.
Kokkuvõttes tuleb tunnistada, et Land Cruiseri linnameheliku imidži all peitub tõeline mägironija, mille häid omadusi on lausa patt kasutamata jätta. Kord juba maastikule sattununa tahaks aga sinna ikka ja jälle tagasi.