Volvo XC60 pälvis aasta veoki tiitli

Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dacia
Dacia Foto: Pm

Homseni kestval Los Angelese autonäitusel USAs pälvis aasta veoki (Truck of the Year) tiitli Volvo uusim mudel XC60.

 Auhinnale kandideerivad nii maasturid, pikapid kui ka viimastel aastatel moodi läinud ristandmudelid, mis ühendavad sõiduauto ja maasturi ning tihti ka mahtuniversaali parimad omadused.



Tänavu kandideeris tiitlile üle kümne auto, teiste hulgas näiteks BMW X5, Land Rover Discovery 4, Subaru Outback ja ennekõike siiski inimeste sõidutamiseks mõeldud rivaalide keskel veidi üllatavalt mõjunud väikekaubik Ford Transit Connect.



Põhja-Ameerikas väga au- ja ihaldusväärse tiitli saaja valivad välja autoajakirjanikud. Auhinna andis žürii Volvo Cars North America juhile Doug Speckile üle Los Angelese autonäitusel Volvo stendil.



Seat Ibiza kasvab suuremaks


Hispaania autofirma Seat kinnitas, et toob märtsis Genfi autonäitusel lagedale mudeli Ibiza universaalkerega versiooni. Müügile peaks auto jõudma juba järgmisel suvel.



Auto tehnilised andmed pole veel teada, ent ilmselt on see veidi pikem kui tavaline Ibiza ja veidi lühem kui suurem mudel Leon. Auto ametlikke tehnilisi andmeid pole avalikustatud, kuid sõiduki pikkus jääb ilmselt 4,2 meetri kanti – veidi pikem kui luukpära-Ibiza ja veidi lühem kui suurem mudel Leon. Mootorivalikus on väidetavalt 1,2-liitrine bensiinimootor ning 1,4- ja 1,9-liitrised diiselmootorid, käigukastiks pakutakse ka «kahe siduriga» DSG-käigukasti.



Dacia lubab uut maasturit


Hoogsalt mudelivalikut laiendav Dacia lubab juba järgmisel kevadel müügile tuua maasturi Duster, mis on erinevalt Sandero Stepwayst täiesti uus mudel. Võrreldes autonäitustel näihtud ideeautoga on päris-Duster veidi vaoshoituma välimusega. Auto pikkus on 4,3 ja laius 1,8 meetrit, põhjakõrgus 20 sentimeetrit.



Valida saab 85- ja 105-hobujõuliste diiselmootorite ning 110-hobujõuline bensiinimootori vahel, autot pakutakse nii esi- kui nelikveolisena. Ehkki Dacia hoiab endiselt odavate autode tootja mainet, on Dusteri varustuses tubli ports elektroonilisi vidinaid, nagu ABS või veojõu- ja stabiilsuskontroll.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles