Mercedese tegevjuht Dieter Zetsche ütles väljaandele Autocar antud intervjuus, et järgmisel aastal tahetakse hakata uuendama ettevõtte sõsarbrändi Maybachi luksusedaane.
Maybachi luksussedaane ootavad uuendused
Mäletatavasti ilmusid esimesed kontseptuaalsed Maybachid avalikkuse ette 1997. aasta Tokyo autonäitusel, kirjutab
.
Selle sajandi alguses jõudsid need kahes versioonis - Maybach 57 ja Maybach 62 - ka seeriatootmisesse. Praegused mudelid komplekteeritakse 550-hobujõuliste bi-turbo bensiinimootoritega, mille töömahuks on 5,5 liitrit. Käigukastiks viieastmeline automaat.
Nüüdseks on Maybachi erinevate modifikatsioonide arv kasvanud kuueni. Tähega „S" märgitakse 612-hobujõulise V12 mootoriga võimsamaid versioone, olemas on ka autonduses üsna harv landoo - 62 Landaulet.
Kõige luksuslikum ja mõistagi ka kõige kallim on Zeppelin. Esimesed Zeppelinid tarniti klientidele tänavu septembris, kokku kavatsetakse neid koostada vaid 100 eksemplari. Kõige sportlikumaks võib nimetada Maybach Exelerot, mis, tõsi küll, valmis ainueksemplarina.