Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Arvutimäng tekitas noores mehes tapahimu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Videomängudel on ka positiivseid mõjusid.
Videomängudel on ka positiivseid mõjusid. Foto: Scanpix Sweden

Norras on viimasel ajal hulga kõneainet pakkunud 22-aastane noormees, kes otsustas kodus arvutis märulimängu mängides, et tapab kellegi ära ning tegi selle ka teoks.

Mõrv leidis aset juuli lõpus, kuid alles nüüd on avalikkusele teatavaks saanud juhtumi üksikasjad. Tänaseks tabatud noormees tunnistas politseile, et tol õhtul oli ta üksi kodus ja mängis arvutis märulimängu «World of Warcraft» ja otsustas, et tapab kellegi ära, vahendas VG NETT.

Ta varustas end 17-sentimeetrise noa ja õhupüssiga, pani selga kapuutsiga džempri ja läks välja. Juhuslike vastutulijate seast valis ta ohvri välja kahel korral, kuid mõlemal juhul segasid plaani teoks tegemist tunnistajad. Lõpuks kohtas ta oma naabri juures külas olnud 18-aastast poissi, kes teda peole kutsus. Nad kõndisid natuke aega koos, 22-aastane jäi veidi tahapoole ja lõikas siis poisi kõri läbi ning tulistas ohvri kehasse kolm lasku.

Politsei on avaldanud, et 22-aastase ülestunnistusest ilmnenud arvutimänguga seotud motiiv on nende jaoks arusaamatu. Teemat kommenteerinud ekspertide selgitusel ei suutnud viimastel aastatel ligikaudu 800 tundi ehk 33 ööpäeva aastas «World of Warcrafti» mänginud noormees ilmselt enam eristada virtuaalset ja reaalset maailma.

Tagasi üles