Uue kaheksasilindrilise bensiinimootoriga kupee Ford Mustang pannakse ringradadel kihutama.
Fordi viieliitrine V8 pannakse võidu sõitma
Masina nimeks sai Bud Moore Engineeringu ehitatud samanimelise võidusõiduauto järgi nimeks BOSS 302R, kirjutab
.
Nimelt noppis see masin eelmise sajandi 70ndatel Rufus Parnelli (tuntud Parnelli Jonesi nime all) juhtimisel USA Trans-Am sarjas mitmeid tähelepanuväärseid võite.
Fordil vahetab 302R välja senise mudeli Mustang FR500C. Viieliitrise töömahuga V8 arendab selle kapoti all 412 hobujõudu, käigukastiks kuuekäiguline manuaal.
Võidusõiduautole kohaselt on sel pidurisüsteem efektiivsem, vedrustus jäigem ja madalam, ei puudu ei turvapuur ega korvistmed ning paljude seadmete tööd on võimalik telemeetriaga boksidesse analüüsimisele saata.
Kõnealune auto aga pole sugugi võimsaim omataoline. Grand-Am Continental Tire Sports Car Challenge sarjast, mis varasemalt kandis nime KONI Challenge, hakkab osa võtma modifikatsioon M-FR500-BOSS R1, mille jõuallikat forsseeritakse velgi võimsamaks ning millele paigaldatakse mitmeid lisasid (täiendavad jahutussüsteemid, summutitorustik jms) ning lisaks häälestatakse kõik päris ekstreemsetes olukordades toimetulekuks.
Mustang BOSS 302R koostatakse 50 eksemplaris, esimesed neist valmivad ja antakse klientidele üle järgmise aasta teises pooles. Hinnad algavad 79 000 USA dollarist. Ülalmainitud M-FR500-BOSS R1 hinnad aga jäävad 129 000 USA dollari juurde.