Kui kere on raamiga liidetud, monteeritakse külge USAst ostetud tehnika. Mootorid ja veermik võetakse GMC mudelilt Sierra. Testiauto mootoriks 365 hobujõuga 6,6-liitrine Duramax turbodiisel. Samas on võimalik tellida ka Vortec 8100 V8 400-hobujõulist bensiinimootorit. Automaatkäigukastil 6 astet ning masin võib liikuda ka nelikveolisena.
Kuna masina kaal on ligi neli tonni, on sellega sõitmiseks tarvis C-kategooria juhilube. Samas on vedrustus valitud just konkreetse modifikatsiooni kaalu järgi, see omakorda tagab ka meie nigelatel teedel üsna sujuva kulgemise.
Diiselmotoori jõust piisab täiesti normaalseks kiirenduseks. Täpseid parameetreid küll pole, kuid paigalt võttis Combat päris isukalt ning möödasõitudega probleeme polnud. Nelikvedu tagas ka meetrikõrguste lumehangede läbimise. Sportlikuks sõidukiks pole selline elukas aga loomulikult loodudki.
Kütusekulu maanteel kiirusega 90 km/h sõites pidi jääma umbes 12 liitri kanti. Linnasõidul kulub normaalse liiklemise korral umbes 17 liitrit saja kilomeetri läbimiseks. Seega, väga röögatu januga diiselmootor küll silma ei paista.
Samas hakkas diisli müra pisut kõrva, eriti just kiirendamistel, kuid sellise auto puhul on üsna kerge lasta täiendavat isolatsiooni paigaldada. Auto ju ehitataksegi täpselt selline, nagu klient tahab.
Viimane asjaolu kehtib ka sõitjateruumi puhul. Kui armatuurlaud koos näidikute, keskkonsooli ja istmetega tulevad samuti General Motorsist, siis kõik ülejäänu valmistavad erinevad Eesti firmad, välja arvatud muidugi elektroonika.
Ka paljude muude detailide, näiteks mootorikatete valmistamisel kasutatakse kodumaist tööjõudu. Seetõttu ongi kliendil võimalus üsna palju kaasa rääkida oma tulevase sõiduki funktsionaalsuses.