Gaasipedaali vajutamisse tuleks 132 kW võimsusega mootori korral aga suhtuda väikese ettevaatusega, sest veojõukontrolli abita võivad rehvid kergesti kaotada optimaalse pidamise maapinnaga. Sportliku sõidu seisukohalt tuleks kiita ka Astra täpset käiguvahetust ja adekvaatset roolitunnetust.
Igapäevaselt kasutatavaks linnaautoks sobib Opeli värske mudel hästi, kuna parkimine on lihtne, väljavaade masinast hea ja vedrustus summutab suuremad teekonarused, kuigi on üldjoontes pigem jäigapoolne.
Üks negatiivne omadus Astraga sõites siiski ilmneb - nimelt pole maanteekiirustel salong nii vaikne, kui oodata võiks, ja jääb selle koha pealt Volkswagen Golfile kõvasti alla.
Jõuallikaid on Astrale võimalik valida kaheksa erineva seast, võimsaim neist on turboülelaadimisega 1,6-liitrine ja 132 kW bensiinimootor. Kellele on aga oluline kütusesääst, neil tuleks vaadata 1,3-liitrise diiselmootori poole, mille keskmiseks kütusekuluks märgitakse vaid 4,2 liitrit 100 kilomeetri kohta.
Uuel Opel Astral leidub arvukalt positiivseid külgi, nagu välimus, sisemus, juhitavus ja lai mootorivalik, aga kahjuks ka mõningaid negatiivseid omadusi, millest olulisim on vähene jalaruum tagaistujatele. Odavaima Astra saaks praegu soetada 220 400 krooni eest, kuid hea varustustaseme ja võimsa mootoriga mudeli eest tuleks välja käia vähemalt 300 000 krooni.
Sellele vaatamata püsib uus Astra oma segmendis endiselt mõistliku valikuna ja võib eeldada, et lähiajal hakkab see mudel Opelile mitmeid auhindu võitma. Viimasega on juba algust tehtud, sest 2010. aasta «Aasta auto» konkursil saavutas Astra Volkswagen Polo ja Toyota iQ järel auväärse kolmanda koha.