Lühidalt mugavuse ja salongi teemat kokku võttes tuleb mainida, et lihtsalt super.
Proovisõiduauto mudelinimetus oli 535i, mis BMW mõistes tähendab kolmeliitrise kahe turboülelaaduriga mootori 306 hobujõudu ning 400 Nm. Selline kooslus süstib paigalt sajani kuue sekundi jooksul. Tippkiirust piirab elektroonika märgil 250 km/h.
Gaasipedaali põhja vajutades hakkab kostma sellist mõnusat urinat, mida kirjeldada on pea võimatu, seda peab lihtsalt ise kogema. Kuna kõik, mis vähegi võimalik, on kiirustundlik, siis juhitavuse üle kaevata oleks patt.
Praegustel märgadel ja osaliselt lumistel teedel polnud autost mõistagi viimast võimalik võtta, kuid üldiselt on BMW maanteel ja linnas väga tegija. Tuulemüra ei kosta salongi ka väga suurtel kiirustel. Kiirel pidurdamisel kipub ninaosa pisut vänderdama, kuid eks ole see pea kõikide autode häda.
Muide, uue 5. seeria tagarattad on samuti aktiivsed ning keeravad kuni kolme kraadi ulatuses. Manööverdamisel annab see väga positiivse tulemuse. Alla 60 km/h kiirusel pööratakse rattaid eri suunas, suurematel kiirustel aga samas suunas - nii tagatakse möödasõitude sujuvus.
Kui veel rääkida navigatsioonisüsteemist, siis teatud lõikudel kuvatakse juhi silme ette koos kiirusega ka kiirusepiirangud. Samas on lisavarustusena saadaval liiklusmärke äratundev Speed Limit Display süsteem, mis suudab eristada isegi neid olukordi, mis näiteks vaid vihma korral kehtivad. Õnneks juhi tahtesse kumbki neist ei sekku ning piirdutakse vaid hoiatamisega.
Proovisõiduauto baashind käib pisut üle 800 000 krooni, kui seda veel ka lisavarustusega täiendada, on miljon juba käega katsuda.
Tähtsamad tehnilised andmed: pikkus 4 899, laius 1860, kõrgus 1 464 ning telgejevahe 2 968 millimeetrit. Rööbe ees 1 600 ning taga 1627 ühikut. BMW 535i keskmiseks kütusekuluks saja kilomeetri läbimisel lubatakse linnas 11,9; maanteel 6,6 ning kombineeritult 8,5 liitrit.
Süsinikdioksiidi emissioon ulatub 199 grammini kilomeetri kohta. Auto tühimass on 1 760 ning täismass 2 295 kilogrammi.