Eile avaldas Mercedes esimesed fotod ideeautost Shooting Break, nüüd lisandus visuaalsele materjalile ka lühike
.
Eile avaldas Mercedes esimesed fotod ideeautost Shooting Break, nüüd lisandus visuaalsele materjalile ka lühike
.
Ideeauto sai E-klassi universaalist pisut suurem: pikkus 4,96; laius 1,95 ning kõrgus 1,44 meetrit, kirjutab
.
Auto sõitjateruumis võib erinevalt E-klassi universaalist täheldada kõrget kesktunnelit, mis jagab salongi justkui kaheks eraldi osaks. Muidugi kasutati kontseptil kõiki võimalikke viimase aja saavutusi - viimase peal modernne on nii näidikutepaneel kui klaasist panoraamkatus. Pagasiruumis on aga ette nähtud ruumi organiseerimine mitmeks erineva kujuga panipaigaks.
Uus Mercedese ideeauto varustati 306-hobujõulise 3,5-liitrise töömahuga V6ga. Bensiinimootori arendatav maksimaalne pöördemoment ulatub 370 Nm-ni. Jõuallikaga koos paigaldatakse stop-start-süsteemiga seitsmeastmeline 7G-tronic automaatkast.
Mercedese jaoks on ehk tähtsaimadki masina esituled, mis koosnevad vaid valgusdioodidest, mida on auto peale kokku 71. Elektroonika võimaldab muuta valguvoo intensiivsust ning kuju, seda kõike vastutuleva liikluse tihedusest lähtuvalt.
Seni pole veel teatatud, kas ideeauto ka seeriaküpseks juurutatakse. Briti väljaande Autocar andmeil valmib kõigepealt traditsioonilisem CLS, seejärel aga võiks järg jõuda isegi universaali kätte.