Lisavarustuse nimekirjast leiab kurvitundlikud esituled, distantsi jälgiva püsikiirushoidiku ja muid kaasaegseid vidinaid, mis juhi elu oluliselt lihtsamaks teevad.
Kuna CR-V puhul on tegu ikkagi pisut suurema sõidukiga, siis eeldati, et selle omanik võib tihti haagist kasutada. Seetõttu on saadaval haagise stabiilsuskontroll TSA.
Süsteemil on mitmeid andured, mis mõõdavad järeltilpneva haagise käitumist ning vastavalt väljatöötatud algoritmidele mõjutab see mootori võimsust ja/või pidurdades vajalikke rattaid, et kogu komplekt ka kriitilisematel hetkil turvaliselt teel püsiks.
Honda CR-V pikkus on 4 570, laius 1 820, kõrgus 1 675 ning teljevahe 2 630 millimeetrit. Rööbe ees 1 570 ja taga 1 585 ühikut. Kliirens 185 millimeetrit. Pöörderingiks vajatakse 11 meetrit.
Kui arvestada täismassi, mis ulatub 2 080 kilogrammini, siis kütusekulu on igati mõõdukas: linnas 11,1; maanteel 6,8 ning kombineeritud tsüklis 8,4 liitrit saja kilomeetri kohta.
Süsinikdioksiidi eraldub autost 193 grammi kilomeetri kohta, seega päris ökosõidukiga tegemist pole ning arenguruumi paremuse poole veel küllaga. Samas aga vastavad kõik mootorid Euro 5 heitmenormidele.
Kütusepaaki mahub 58 liitrit jõuvedelikku. Pagasile mõeldud ruumi on minimaalseimal juhul 556, tagumisi istmeid alla lastes aga juba 955 liitrit.
Uus CR-V hinnad algavad 369 000 kroonist - sellise hinnalipikuga baasmudelil puuduvad aga nii istmesoojendused, püsikiirushoidik, udutuled kui ka valuveljed, kahetsoonilisest kliimaseadmest rääkimata.