Kia plaanib tuua Lääne-Euroopas turule väikese koguse sedaane Cadenza/K7, et valmistuda ette suuremate sedaanide turustamiseks alates 2016. aastast. Praegu on autotootja siinseks suurimaks mudeliks Optima, vahendab Whatcar?.
Kia Cadenza jõuab piiratud koguses Euroopasse
Kia plaanib tuua Lääne-Euroopas turule väikese koguse sedaane Cadenza/K7, et valmistuda ette suuremate sedaanide turustamiseks alates 2016. aastast. Praegu on autotootja siinseks suurimaks mudeliks Optima.
BMW 5. seeria suurune Cadenza (autotootja kodumaal K7) ja luksuslik Quoris (kodumaal K9) on saadaval paljudel turgudel, kuid veel mitte Euroopas. See aga on peagi muutumas, sest Korea autotootja toob peagi Euroopasse 1000 eksemplari sedaanist Cadenza, et saada tagasisidet siinsetelt klientidelt.
Olenevalt selle edukusest võib Kia selle sedaani järgmist põlvkonda hakata pakkuma ka Euroopas. Kui see peaks juhtuma, siis laenaks sedaan oma suuremalt vennalt Quoriselt mitut tehnoloogiat, nagu näiteks esiklaasile kuvatav ekraan, LCD-näidikud näidikupaneelis ning soojenduse ja jahutusega tagaistmed.
Järgmise põlvkonna Cadenza turustamine ei saa Euroopas olema lihtne, sest ees ootavad Saksamaa luksussedaanid. Lisaks oleks siis valikusse vaja ka diiselmootoreid.