Spetsialistid hoiatavad, et paljud autojuhid sõidavad enda teadmata lamellrehvidega, mis karmidesse talvetingimustesse tegelikult ei sobi.
Ka Eestis levinud Kesk-Euroopa lamellrehvid meie kliimasse ei sobi
«On tõsi, et Kesk- ja Põhja-Euroopasse tehakse erinevaid lamellrehve ning et need on projekteeritud silmas pidades erinevaid sõidu- ja ilmastikuolusid,» ütles Goodyear-Dunlopi esindaja Hindrek Pikk Autolehele. «Paraku on Kesk-Euroopa rehvid väga tavalised ka Eestis. Need on küll head sooja talve korral, kuid võivad muutuda ohtlikuks siis, kui pakane kohale jõuab.»
Nimelt on Kesk-Euroopa rehvide puhul prioriteediks sõiduomadused kuival, juhitavus ja stabiilsus suurtel kiirustel, Põhjamaade omad peavad aga pidama ka siis, kui külma on kolmkümmend kraadi ning sõidetakse paksus lumes ning kiilasjääl. Seetõttu kasutatakse neis erinevat kummisegu ja ka turvisemustrit.
Eestisse jõuavad näiteks Saksamaale ja Poola hästi sobivad lamellrehvid pruugitud autodega, internetikauplustest või ka margiesindustest.
Loe, kuidas põhjamaisesse kliimasse sobivaid rehve ära tunda Autolehest.