Alfa Romeo Giulietta esitlus tõi kokku kümneid tuhandeid huvilisi

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Alfa Romeo

Esimene nädalavahetus pärast Alfa Romeo uue mudeli Giulietta müügiletoomist tõi margi diilerite salongidesse autoga tutvuma üle 90 000 itaallase, kellest 10 000 sai teha proovisõitu ning veel 17 000 pani ennast selleks järjekorda.


Sama nädalavahetuse jooksul koguti autole 2 700 tellimust, kusjuures kõige populaarsemaks osutusid diiselmootoritega mudelid 1.6 JTDM ja 2.0 JTDM, vahendab Autonet.ee.

Alfa Romeo esindajate sõnul on säärane huvi tingitud õnnestunud ja õigeaegsest reklaamikampaaniast, millest võttis osa ka näitleja Uma Thurman.

Sel aastal Genfi näitusel esmakordselt esitletud uus Alfa Romeo on 4,35 meetrit pikk, 1,8 lai ning 1,46 kõrge. Mootorivalikus kaks ottomootorit ning sama palju diisleid, kõik ülelaadimisega. Esimeste võimsused jäävad 120 ja 170 hobujõu juurde, teised 105 ja 170 juurde.

Hiljem lisandub 235-hobujõulise bensiinimootoriga Quadrifoglio Verde versioon. Käigukastidena on sõltuvalt jõuallikast kasutusel kuuekäiguline manuaal või topeltsiduriga Dual-TCT.

Auto sportlikku iseloomu rõhutab selle lakooniline disain koos dünaamilise kolmnurkse reljeefiga ninaosas. Tagumiste uste käepidemed on keresse «uputatud».
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles