Renault’ sõidukooli õpetajad tuletavad meelde, et vihmase ilmaga autoga sõites tuleb iga hinna eest järgida neljasekundilist pikivahet.
Vihmaga tuleb kindlasti hoida neljasekundilist pikivahet
Samuti ei tasu busside ja veoautode taga liiga lähedal sõita, sest suurte rehvide alt üles pritsiv vesi on ohtlik.
Kriitilise tähtsusega on vihmase ilmaga sõites ka klaasipuhastajad, mistõttu tuleb nende seisukorda regulaarselt kontrollida ja vähemalt kord aastas vahetada.
Suureks ohuks on ka veelombid, millest läbi sõites tuleks eelnevalt kiirust vähendada ning olla ülimalt ettevaatlik. Soovitatav on sõita läbi lombi ühtlase kiirusega, vahepeal aeglustamata.
Kui veetase jõuab sõiduki raamini, on targem loobuda ja tagasi sõita. Vesi võib sõiduki elektroonikat kahjustada ja halvimal juhul võib mootor täielikult seiskuda. Üleni veega kaetud teel sõitmine on äärmiselt ohtlik, sest veevool võib sõiduki teelt kõrvale kanda.
Järsud manöövrid libedal teel on väga ohtlikud mitte ainult sõidukijuhile endale, vaid ka teistele liiklejatele - praegusel aastaajal liigub teedel jalgrattureid ja mootorrattureid rohkem kui tavaliselt.
Lisaks tuleb olla tähelepanelik vesiliu tekkimise suhtes, kus sõiduki rehvide ja teekatte vahele jääva veekihi tõttu haardumine kaob.
Märjal teel sõitmine on eriti ohtlik õhtusel ja öisel ajal, kuna vastutulevate autode tuled mõjuvad esiklaasil olevate piiskade tõttu eredamalt ja kurnavad silmi ning võivad juhti pimestada.
Vihmaga sõites on oluline võimalikult hea nähtavus, sest vastasel korral ei pruugi juht teisi liiklejaid – pidurdavaid sõidukeid ja teepervel olevaid jalakäijaid – õigeaegselt märgata.