Kuigi Chevrolet Volt pole veel müügilegi jõudnud, arendatakse General Motorsi tagatubades juba välja selle uut põlvkonda.
GM arendab juba Volti teist põlvkonda
Praegu vaadeldakse võimalusi mudeli hinna alandamiseks. Pole ju kahtlustki, et Chevrolet Volti levikul saab peamiseks takistuseks selle üle mõistuse kõrge hind, kirjutab Autonet.ee.
Üheks võimaluseks hinda alla tuua on akude laadimiseks mõeldud 100-hobujõulise sisepõlemismootori asendamine mõne teistsuguse jõuallikaga.
Juba on valminud näiteks rootormootoriga prototüüp, samuti tahetakse proovida 15- kuni 18-kilovatist kahesilindrilist jõuallikat. Rootormootori kasuks räägib muidugi kompaktsus, kuid sel on ka mitmeid puudusi. Enne lõpliku otsuse langetamist tahetakse kindlasti proovida ka diiselkütust põletavaid mootoreid.
Lisaks otsinguile sisepõlemismootorite vallas üritatakse paaniliselt vähendada akudeploki hindu. Esimese põlvkonna Volti akud maksavad ligi 10 000 USA dollarit, teisel soovitakse hindu vähemalt poole võrra alla tuua.
Esimese põlvkonna Chevrolet Volti müük Põhja-Ameerikas peaks algama selle aasta lõpus. 150-hobujõulise elektrimootoriga auto komplekti kuulub 1,4-liitrine bensiinimootor ning liitiumioonakud.
Bensiini põletatakse mitte edasiliikumiseks, vaid ainult akude laadimiseks. Täis akudega suudab auto läbida 64 kilomeetrit.