Jeep Grand Cherokee 2014: heal järjel maapere tubli sõiduvahend

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jeep Grand Cherokee.
Jeep Grand Cherokee. Foto: WhatCar?

Neljanda põlve Grand Cherokee ehk Suure Indiaanlase värskenduskuurist kirjutas Whatcar möödunud sügisel. Masina maastikusuutlikkust aga testiti mõni aeg tagasi, Saaremaal, viimaste lumeriismete aegu. Vaata rohkem pilte siit.

Testiautoks oli kõrgeimas, Summit-varustusastmes 3-liitrise V6 turbodiiselmootoriga, 8-käigulise automaatkastiga Grand, mille hind algab 55 800 eurost.

Ehkki Eesti teedel kohtab järjest enam kombot «väike naine, suur auto», ei saa ma öelda, et Grand Cherokee oleks mulle üleliia istmiku-ja käe järgi. Ülimalt mugav, igapidi reguleeritav iste, rool, mida saab liigutada üles-alla, ette-taha, see kõik loob eeldused sobiva sõiduasendi saavutamiseks.

Paari minutiga suudan saavutada kompromissi, kus masin ei tundu enam hiigelsuurena ning mu nina ulatab üle rooli, aknast välja vaatama.

Ühtpidi on väga kindel tunne – sõites ei saa arugi, et väljas on libedus ja lumi ja kaasliiklejad hammastega rooli küljes, et teel püsida; teisalt säilib pisuke ebakindlus, kas ma seda suurt ja jõulist elukat piiripealses olukorras hallata suudan?

Loe sellest, mis testijale Ülle Rajasaarele Jeep Grand Cherokee puhul enim muret tekitas ning kõige rohkem üllatas, Whatcar?-ist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles