Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Ferrari 458 Italia tuuniti veel kergemaks ja võimsamaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: Oakley Design

Peamiselt Porschedele spetsialiseerunud ettevõte Oakley Design valmistas väikese kõrvalhüppena tuuningpaketi Ferrari uuele superautole 458 Italia.

Pakett sisaldab nii välimuse modifitseerimist kui võimsuse tõstmist. Viimasel juhul mingeid vidinaid vahetama ei hakata, kuid uue juhtelektroonika paigaldamisega tõstetakse võimsus 618 hobujõu ning pöördemomet 567 Nm-ni, kirjutab Autonet.ee.

Süsinikkiust esispoiler lisab 240-kilomeeetrisel tunnikiirusel esiteljele täiendavad 45 kilogrammi, lisaks pakutakse samast materjalist ventileerimisavasid, küljelaiendeid, tagumist difuusorit (mainitud kiirusel lisandub tagateljele 25 kilogrammi survet).

Kliendi soovil võidakse süsinikkiust elementide vastu välja vahetada ka mitmed kerepaneelid. Titaanist kolme otsikuga summutitorustik muudab auto 30 kilogrammi võrra kergemaks. Velgedest kasutatakse ülikergeid OZ Racingu 20-tollised velgi ning Pirelli Trofeo rehve.

Oakley Ferrari on doonorautost 65 kilogrammi võrra kergem, suudab tippkiiruseks arendada 330 kilomeetrit tunnis, millest esimesed sada saavutab kolme sekundiga.

Teisendi hinda pole avalikustatud, kuid valmistatakse neid vaid viis, millest igaüks saab sõitjateruumi ka vastava tahvlikese.

Tagasi üles