Chevrolet' töötajad ei tohi tulevikus enam marki Chevyks kutsuda, käsib brändi sõnumi tarbijatele tutvustamise plaan.
Chevrolet pole Chevy!
Avalikkusse lekkinud ringkiri ütleb: «Meie soov on, et vesteldes edasimüüjaga, kooskõlastades edasimüüja reklaame, kuid ka rääkides sõprade ja perekonnaga, kasutaksite edaspidi meie brändi nimetamiseks sõna Chevrolet.
Kui vaadata maailma enimtuntud brände nagu Coke või Apple, näeme, et üks nende fookuseid on brändi tutvustamise ühtlus. Miks on ühtlus nii tähtis? Mida ühtlasemalt brändi tutvustatakse, seda silmatorkavamaks ja äratuntavamaks see tarbija silmis saab,» vahendab whatcar.ee.
Dokument kannab Chevrolet' müügi- ja teenindusala asepresidendi Alan Batey ja GM turundusala asepresidendi Jim Campbelli allkirju. Otsus on tehtud hoolimata tõsiasjast, et Chevy on maailma üks tuntumaid margi-hüüdnimesid ja firma ise on varem seda oma reklaamides massiliselt kasutanud.
Ei paista ringkiri ka eriti hoolivat sellest, et Coke on tegelikult Coca-Cola margi-hüüdnimi ega sellest, et Apple traditsiooniliselt reklaamib rohkem oma tooteid kui marki ennast.