Opeli populaarsus Euroopas viimase kolme aasta kõrgeim

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Opel. Foto on illustratiivne.
Opel. Foto on illustratiivne. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Märtsis 2014 oli Opeli turuosa Euroopas 6,7 protsenti, mis on kõrgeim pärast 2011. aasta juunit, teatas ettevõte.

Esialgsete tulemuste järgi on Euroopas registreeritud umbes 133 700 uut Opelit, mis on üle 9,3 protsendi rohkem kui eelmise aasta märtsis. Aasta esimese kolme kuuga tõusis Opeli/Vauxhalli uute autode müük rohkem kui 12 700 auto võrra – kokku müüdi 271 000 autot.

«Paljud Euroopa turud on taas tõusuteel. Opeli/Vauxhalli turuosa kasv antud tingimustes on äärmiselt hea märk. Jätkusuutlik kasv peegeldub ka meie praeguses tellimuste arvus: juba märtsi lõpuks olime saanud üle 20 000 tellimuse rohkem kui 2013. aasta esimeses kvartalis,» ütles juhatuse liige müügivaldkonnas Peter Christian Küspert.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles