Whatcar? uurib proovisõidul, kas General Motorsi 4,3 miljardit dollarit investeeringuid ning tubli viisteist aastat sihipärast tööd Euroopa suunal annavad tunda ka uue Cadillac CTSi sõiduelamuses.
Proovisõit: Cadillac CTS
Eelkäijast 127 mm pikema ja sentimeetri jagu (2911 mm) teljevahega CTS «ilme» on see, mis algusest peale paelub. Saatanlik hüpnoos; kiskjalikult terava LEDiga pilk, mis pelutab ja kutsub ühtaegu; oma nurgelisuses ja sirgjoonelisuses kõneleb see jõust, kiirusest, paindlikkusest, võitmatusest.
Iseloomulikud, piki nina jooksvad, esiklaasiga pehme nurga all lõimuvad jooned meenutavad tõepoolest langevarjukupli tiivaprofiili; selgelt välja joonistunud «kulmukaar» libiseb mööda külgi aerodnünaamilistesse kaugustesse – kui oleks ka uputatud käepidemed, oleks pilt inseneri ja kunstniku harmoonilisest koostööst täiuslik.
Ja siis tuleb tagumik! Suur, kroomitud torudega, trapetsid, trapetsid, sirgjooned, paralleelid, mis ei kohtu kunagi. 18-tollised alumiiniumveljed ja sportrehvid on punktiks lausele, mis teatab: «Bravuur!»
Millega uus CTS võlub ning millised on auto igavamad küljed, saab lugeda Whatcar?-ist.
Rohkem pilte näeb siit.