Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Proovisõit: Cadillac CTS

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: E24
Copy
Cadillac CTS
Cadillac CTS Foto: WhatCar?

Whatcar? uurib proovisõidul, kas General Motorsi 4,3 miljardit dollarit investeeringuid ning tubli viisteist aastat sihipärast tööd Euroopa suunal annavad tunda ka uue Cadillac CTSi sõiduelamuses.

Eelkäijast 127 mm pikema ja sentimeetri jagu (2911 mm) teljevahega CTS «ilme» on see, mis algusest peale paelub. Saatanlik hüpnoos; kiskjalikult terava LEDiga pilk, mis pelutab ja kutsub ühtaegu; oma nurgelisuses ja sirgjoonelisuses kõneleb see jõust, kiirusest, paindlikkusest, võitmatusest.

Iseloomulikud, piki nina jooksvad, esiklaasiga pehme nurga all lõimuvad jooned meenutavad tõepoolest langevarjukupli tiivaprofiili; selgelt välja joonistunud «kulmukaar» libiseb mööda külgi aerodnünaamilistesse kaugustesse – kui oleks ka uputatud käepidemed, oleks pilt inseneri ja kunstniku harmoonilisest koostööst täiuslik.

Ja siis tuleb tagumik! Suur, kroomitud torudega, trapetsid, trapetsid, sirgjooned, paralleelid, mis ei kohtu kunagi. 18-tollised alumiiniumveljed ja sportrehvid on punktiks lausele, mis teatab: «Bravuur!»

Millega uus CTS võlub ning millised on auto igavamad küljed, saab lugeda Whatcar?-ist.

Rohkem pilte näeb siit.

Tagasi üles