Kellele ei kangastuks see stereotüüp: paksuvõitu parimais aastais valge ameeriklane suure podiseva Harley seljas vabadust ja tuult hingamas.
Harley-Davidson väljus jämedate jänkide kitsast ringist
Vingete vanahärrade piiratud segment pani omal ajal muretsema nii mõnegi Harley-Davidsoni investori. Ei enam, kirjutab Financial Times: legendaarse tsiklimeistri tulevik võib näha välja sootuks teistsugune.
Tootevalik on läbinud otsustava uuenduskuuri ning potentsiaalsete klientide ring on nüüd tunduvalt laiem nii kehakaalu, soo kui nahavärvi vallas.
Strateegia toimib. Aastatagusega kõrvutades on Harley aktsia üleval lausa 40 protsenti ning läheneb kriisieelsetele kõrgustele.
Tempo hoidmiseks tuleb veelgi jõulisemalt sihtgruppi laiendada, soovitab Financial Times – pidades eriliselt silmas seda, et Harley’de müük väljaspool USAd läks ülesmäge tervelt 11 protsenti, paljuski tänu Ladina-Ameerikale ning Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnale.
Kodustes Ühendriikides tuiskab HD turjal ringi üha enam uudsete «kategooriate» esindajaid: isikuid vanuses 18–34, naisterahvaid, mustanahalisi ja latiinosid.